ליצירת קשר

    ארון איכותי בכל המידות

    רהיט גדול כמו ארון משפיע על מרחב התנועה ועל העיצוב של החדר כולו. חשוב לבחור נכון בארון גדול מבלי לייצור תחושה של חדר עמוס. ארון הזזה יהיה פתרון מצוין עבור חדרים קטנים. את ארון ההזזה אפשר למקם בסמוך לרהיט אחר ללא חשש, אין צורך במרחב לפתיחת הדלת. ייצור ארונות קיר לפי מידה זה תחום המומחיות של חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית, אתם מוזמנים ליהנות ממחירים הוגנים, התאמה אישית, מענה מקצועי, חומרים איכותיים, עיצובים מודרניים.

    ייצור ארונות קיר לפי מידה על בסיס חומרי גלם איכותיים

    עמידות של ארון נקבעת על פי איכות העבודה, ההתקנה וטיב חומרי הגלם. בכל רכישה של ארון בבית חשוב לוודא שנעשה שימוש אך ורק בחומרים איכותיים ועמידים. אנחנו רוכשים ארון במטרה ליהנות ממנו למשך שנים רבות ולהשתמש בו באופן יומיומי. רק הקפדה על מיטב חומרי הגלם כולל פרזול מבטיחה לכם ארון ששומר על מראה חדש גם לאחר כמה שנים של שימוש.

     איזה סגנון של ארון מתאים לי?

    חשוב לכם לקבל תמורה מלאה בעד כספכם? אל תתפשרו על פחות מארון עשוי חומרי גלם עמידים ואיכותיים. ייצור ארונות קיר לפי מידה מאפשר התאמה מדויקת למידות החדר תוך ניצול מרבי של השטח. ארון קיר גדול שמכסה את הקיר כולו מהרצפה ועד התקרה יספק לכם שטחי אחסון נוספים. את סגנון העיצוב של הארון תבחרו על פי טעמכם האישי ובהתאם לעיצוב של החדר כולו. ארון קיר בעיצוב קלאסי עם קווים נקיים אפשר יהיה לשלב בכל חדר שינה. בחירה בסגנון קלאסי-מודרני מאפשרת לכם לעצב מחדש את חדר השינה מבלי להחליף את הארון.

    יתרונות של טריקה שקטה

    ארון שממוקם בחדר שינה דורש מנגנון טריקה שקטה. אם אתם מעוניינים להשתמש בארון בעוד בן משפחה ישן בחדר, טריקה שקטה מבטיחה שתוכלו לעשות זאת ללא כל חשש. לשימוש שקט חשוב להתקין מסילות איכותיות למגירות וטריקה שקטה גם עבורן. ארון הזזה נחשב שקט יותר בהשוואה אל ארון עם דלתות נפתחות. מתלבטים באיזה ארון לבחור? חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית היא המקום בו תמצאו ארונות מעוצבים ועמידים במחירים הוגנים, חייגו עכשיו לשירות עד הבית.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארון באיכות גבוהה ללא פשרות

      ארונות צבע בתנור המיוצרים על פי הזמנה מיוחדת נחשבים למעולים. הם יציבים, מסיביים, בטוחים לשימוש ונאים ביותר. ניתן למצוא מגוון גוונים היכולים להתאים לטעמו האישי של כל לקוח. הוא יבחר אותו בהתאם לקו העיצוב המוביל בבית או בחדר הספציפי בו מותקן הארון. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת...

      ארון הזזה יוקרתי

      אם אתם מחפשים ארון בעיצוב מיוחד ומלא סגנון – ארונות הזזה שקופים הם ללא כל ספק הבחירה הנכונה. עבור אלו שעדיין לא מכירים את הטרנד החדש נספר שמדובר בארונות הזזה עם דלתות שקופות. התקנה של ארון הזזה שקוף אפשרית בכל חדר אך הארון אינו מתאים לכולם. עם דלתות שקופות לא...

      ארונות מעוצבים וייחודיים לסלון שלכם

      עיצוב פנים חכם הוא כזה שמתמקד בפריטים שמסוגלים למלא כמה פונקציות. ארון קיר טלוויזיה הוא ארון הזזה שמותקן על אחת הדלתות שלו מסך שטוח. עם ארון קיר שמשלב גם טלוויזיה אתם גם חוסכים במקום וגם נהנים ממראה מעוצב ומודרני. חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית גאה להציע ארונות קיר בשילוב טלוויזיה...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        ×

        שיחת ווטסאפ

        דילוג לתוכן