ליצירת קשר

    ארון הזזה זכוכית

    ארון הזזה זכוכית לבגדים בהתאמה אישית הינו בעל יתרונות רבים. הזכוכית הינה חומר מעולה המסוגל להשתלב בכל סגנון עיצוב הקיים בחדר. ניתן לבחור דלתות הצבועות בצבעים מובילים.

    ארון הזזה זכוכית – פרקטי ונאה

    הדלתות נעות על מסילה ומועדפות על דלתות פתיחה בחדרים בעלי ממדים קטנים. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    ארון הזזה זכוכית מתוכנן בצורה אולטימטיבית. הוא פרקטי מאוד מבחינת התכנון הפנימי שלו. הוא נבנה לגובה ובכך מרחיב משמעותית את חללי האחסון. ניתן לאחסן בו את כל סוגי הביגוד, כובעים, חגורות, עניבות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז וכדומה. במקרים רבים ניתן יהיה להוסיף גם כלי מיטה.

    יותקנו בו מגירות, מדפים, מוטות תלייה, מתקנים נשלפים, ווים ואמצעי פרזול נוספים שיתרמו לסידור יעיל ומרווח של כל הפריטים הללו. הדלתות נעות חרישית על מסילות ועל גלגלי סיליקון איכותיים. בנוסף, תהיינה מברשות צד לטריקה קלה ועוד. תשומת לב חשובה מוקדשת, כאמור, לעיצוב. ניתן להתקין זכוכיות בצבעים כהים או בהירים מקובלים. כך זכוכית כהה שקופה, לבנה, שחורה כהה וכדומה. ניתן להתקין על הדלת מראה לכל אורכה או מראה קטנה יותר. המבחר הקיים גדול מאוד ומספק גמישות רבה ומרחב תמרון לבחירה על פי צרכים והטעם האישי.

    ייצור על פי הזמנה

    ההזמנה נעשית בעת פגישה אחת או יותר הכוללת גם מדידות בחדר. העובדה שהארון יותאם בצורה מרבית למידות החדר חוסכת משמעותית במקום. הייצור נעשה בנגריה משוכללת שבה ניתן למצוא את כל המכונות החשמליות לעיבוד עץ. ביניהן לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הארון יותקן על ידי צוות עובדים מיומן וייראה במיטבו לקראת השימוש בו.

    נגרייה עם תשתית איכותית

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות הזזה וארונות אחרים לבית. שירותיו כוללים ייעוץ, ייצור באיכות גבוהה, גימור מושלם, אחריות, מקצוענות, יחס אישי ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים, פועל בשיתוף פעולה פורה עם אדריכלים ומעצבים. הוא משרת לקוחות רבים לאורך שנים ויעמיד בשמחה את התשתית שברשותו לטובת נוספים.

    ארון עם דלתות זכוכית

    ארון עם דלתות זכוכית לבגדים מותאם אישית מספק יתרונות חשובים למזמינים אותו. זכוכית משתלבת בצורה אופטימלית עם סוגי עץ מהם מייצרים ארונות. ניתן לבחור במספר צבעי זכוכית להתאמה מרבית עם צבעי החדר כולל הקירות והרצפות. ניתן לתכנן את מיקומו בחדר ואת החללים הפנימיים בצורה אופטימאלית. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

    ארון עם דלתות זכוכית – תכנון נכון וייצור קפדני

    ארון עם דלתות זכוכית מתוכנן היטב כדי לנצל את ייעודו. ניתן לייצר אותו לגובה ועד לרום התקרה. הדבר, כמובן, מאפשר שטח אחסון לפריטים רבים, במיוחד, בעת החלפת בגדי קיץ וחורף. קיים מקום רב למגירות, מדפים, מתקנים נשלפים, מוטות תלייה, ווים ואביזרי פרזול ואחסון אחרים. הביגוד לסוגיו, העניבות, הכובעים, הנעליים, התכשיטים והאקססוריז יאוחסנו בצורה מרווחת ולא יתקמטו. ניתן אפילו יהיה לאחסן כלי מיטה שימושיים.

    הזמנה וייצור

    במידה ובוחרים דלתות זכוכית הרי שניתן לקבל דלתות מזכוכית לבנה, כהה או שחורה שקופה וכן הלאה. דלתות הזזה ינוע על מסילות וגלגלי סיליקון, דלתות פתיחה על צירים איכותיים. בכל מצב תהיה טריקה קלה וחרישית. ניתן להתקין מראות במידות שונות לשימוש שוטף. ארונות מייצרים מעץ מלא או עץ מעובד לכל אחד תכונות אחרות. הבחירה, איפה יכולה להיות מגוונת ומספקת מרחב תמרון להחלטות בנושאי צרכים, טעם אישי וכדומה.

    ההזמנה חשובה כי במהלכה מוגשות כל הבקשות

    המדידות מדויקות ומאפשרות התאמה מרבית למידות החדר. כך ניתן לחסוך משמעותית בשטח. הנגרייה משוכללת ומצוידת בכל המכונות החשמליות לעיבוד עץ. כך לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. ההתקנה תיעשה ידי צוות עובדים מיומן. הארון יהיה נאה, יציב ופרקטי.

    שירות ממומחה לנושא

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו כוללים ייעוץ, ייצור איכותי, גימור מושלם, אחריות, יחס אישי ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. הוא פועל בקביעות בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים, משרת לקוחות רבים לאורך שנים וישמח להעמיד את התשתית שברשותו לטובת נוספים.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ארונות מקלחת מעוצבים

      ארונות מקלחת מעוצבים משדרגים כל חדר אמבטיה. הם פונקציונאליים ומתאימים לצרכי המשתמשים. הם עשויים מחומרים דוחי מים ורטיבות ו/או צבועים בצבעים מתאימים. ניתן למצוא אותם במגוון צבעים ועיצובים. ארונות מקלחת מעוצבים – נאים ושימושיים ארונות מקלחת מעוצבים מותאמים בגודלם לשטח הקיים באמבטיה. הם נבחרים גם על פי קו העיצוב המוביל בבית עצמו...

      ארונות קיר מחיר

      ארונות קיר מחיר נקבע על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. כך על פי גודלם, החומר ממנו הם עשויים, ההשקעה בשעות ייצור ועבודה ועוד. ארונות בהתאמה אישית לבגדים, יקרים, יחסית, לארונות המיוצרים בשיטה תעשייתית. עם זאת, הם הופכים למושלמים בזכות היתרונות שהם מביאים עימם. ארונות קיר מחיר – נוח ומותאם להשקעה בו ארונות...

      ארונות צבע בתנור

      ארונות צבע בתנור נחשבים לאיכותיים בכל מה שקשור לחומרים ולצביעה החיצונית. כך, לגבי דלתות, מגירות וחלקים אחרים שלהם נדרשת צביעה איכותית. הצבע עמיד ללחות ורטיבות, ולכן, גם מתאים לארונות אמבטיה. ארונות בהתאמה אישית יספקו שפע של יתרונות לרוכש אותם. ארונות צבע בתנור – צביעה איכותית ארונות צבע בתנור יישמרו היטב. לצביעה...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן