ליצירת קשר

    ארונות צבע בתנור

    ארונות צבע בתנור נחשבים לאיכותיים בכל מה שקשור לחומרים ולצביעה החיצונית. כך, לגבי דלתות, מגירות וחלקים אחרים שלהם נדרשת צביעה איכותית. הצבע עמיד ללחות ורטיבות, ולכן, גם מתאים לארונות אמבטיה. ארונות בהתאמה אישית יספקו שפע של יתרונות לרוכש אותם.

    ארונות צבע בתנור – צביעה איכותית

    ארונות צבע בתנור יישמרו היטב. לצביעה בתנור יש יתרונות רבים. היא איכותית כי הצבע נמרח בצורה אחידה על כל המשטח ונכנס גם לפנים השטח. התוצאה תהיה חלקה, מדויקת ואחידה. כך ניתן לצבוע בגוון אחד או במספר גוונים. הצביעה, הקרויה צביעה אלקטרוסטטית, הינה מהירה ונעשית באמצעות אבקות או נוזלים הנדחסים בצורה הומוגנית באמצעות מרסס. לאחר הצביעה מוכנס הרהיט לתוך תנור חם כדי להמיס את הצבע שנדבק היטב למשטח הקיים. ניתן למצוא ארונות המיועדים למקלחות, לבגדים וכדומה.

    ניתן להתאים להם דלתות נפתחות על צירים או דלתות הזזה. בחירת הדלתות נעשית בעיקר על פי גודל החדר הקיים. כאשר המרחב הפנימי צר אזי יועדפו דלתות הזזה. לכל ארון בהתאמה אישית ניתן לתכנן מרחב פנימי פונקציונאלי לאחסון הפריטים הנדרשים למשתמש. כך מגירות, מדפים, מוטות וווי תליה, מתקנים נשלפים ועוד.

    תכנון וייצור

    התכנון הראשוני מחייב קבלת מידע מהלקוח על צרכיו, טעמו האישי, קו העיצוב הקיים בבית ונתונים נוספים. לאחר מכן, ייערכו מדידות. הייצור עצמו ייעשה בנגריה מאובזרת היטב במיכון חשמלי ובכלי עבודה אחרים. הם נועדו לחיתוך, הקצעה, ליטוש ולעבודות גמר עדינות. ההתקנה תתבצע לאחר קביעת לוח זמנים. ארונות נאים, מתוכננים ומעוצבים היטב משדרגים מראה של כל חדר וחלל ותורמים לשימוש יעיל בהם.

    נגרייה עם תשתית איכותית

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו מגיעים עם יחס אישי וכוללים ייעוץ, ייצור באיכות מקצועית גבוהה, גימור מושלם, אחריות, ועוד. הוא משתף פעולה על אדריכלים ומעצבים ובעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. הוא יעמיד ברצון את התשתית הקיימת ברשותו לטובת לקוחות נוספים.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ארונות קיר מחיר

      ארונות קיר מחיר נקבע על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. כך על פי גודלם, החומר ממנו הם עשויים, ההשקעה בשעות ייצור ועבודה ועוד. ארונות בהתאמה אישית לבגדים, יקרים, יחסית, לארונות המיוצרים בשיטה תעשייתית. עם זאת, הם הופכים למושלמים בזכות היתרונות שהם מביאים עימם. ארונות קיר מחיר – נוח ומותאם להשקעה בו ארונות...

      ארונות הזזה

      ארונות הזזה מחירים נקבעים על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. בין היתר: גודל הארון ומידותיו, סוג החומר, הגימור וכדומה.

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן