ליצירת קשר

    ארונות קיר מומלצים

    ארונות קיר לפי מידה נחשבים למעולים בזכות היתרונות הרבים שלהם. הם חוסכים מקום בחדר, ובנוסף, מרווחים ובעלי קיבולת אחסון. ניתן למצוא מגוון עיצובים היכולים להתאים לקו העיצוב השולט בבית. הם מיוצרים מעץ טבעי או מעובד. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    ארונות קיר לפי מידה – על פי הזמנה

    ארונות קיר לפי מידה מתוכנן ומיוצר על פי הזמנה מיוחדת. היתרון העיקרי הוא בניצול השטח הקיים בחדר. ניתן לבנות אותו בתוך נישה או בצמוד לקיר נבחר ועד לתקרה. כך הניצול הפנימי נעשה לאורך לרוחב ולגובה. ניתן לקבלו עם דלתות כנף נפתחות או הזזה נעות על מסילות. התכנון הפנימי יכלול אלמנטים רבים כמו מדפים, מגירות, מתקנים נשלפים לנעליים, מתקני סרווטו ניידים ועוד. בהם יאוחסנו פריטי ביגוד לסוגיו, כובעים, עניבות, חגורות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז אחרים. הוא יכול להיות מיוצר מעץ טבעי יקר או בעץ מעובד כמו סנדוויץ', מלמין, שבבית ואחרים. הדלתות תעוצבנה בהתאם לבקשת הלקוח כדי  שהיא משתקפת בטעמו האישי. לרוב, יתאים לקו העיצוב המוביל בחדר. הן יכולות להיות חלקות, עם עיטורים, ידיות מיוחדות ופרזול תקני. הגוונים ייבחרו בהתאם כדי לייצור את ההרמוניה עם יתר הפריטים בחדר.

    תכנון, ייצור והרכבה

    התכנון ייעשה על פי המקום ודרישות הלקוחות. הייצור ייעשה בנגרייה מאובזרת בעלת מכשור חשמלי וכלי עבודה ידניים לעבודה עדינה. בין היתר יהיו בו מכונות לעיבוד עץ כללי, לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הצביעה תיעשה בתנור ייעודי והצבעים יהיו אחידים וחלקים. ההרכבה תתבצע על ידי צוות נגרים מיומן שידאג לארון עם גימור מושלם, יציב, מסיבי ובטוח לשימוש.

    חברה בעלת צוות ניהול מיומן

    חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים עם יחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרים איכותיים, מחירים נוחים, אחריות ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מקבלת מידע מעודכן על חידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארונות אמבטיה

      תגידו שלום ולא להתראות לבלגן בחדר האמבטיה – עם ארון מותאם אישית מבית רוברטו, נגרות בהתאמה אישית, תקבלו חדר רחצה מאורגן בצורה מושלמת, עם חללי אחסון רחבים שמתאימים לכל דבר, ממגבות ועד מוצרי טיפוח. הארונות שלנו נבנים מעץ תעשייתי חזק כדי לשמור על הארונות שלכם יציבים, ונצבעים בצבע אפוקסי, המספק תוצאה...

      ארונות לחדר שינה

      החלטתם לקנות ארונות חדשים כדי להפוך את חדר השינה שלכם למקום המפלט המושלם? בין אם אתם זקוקים למקום תלייה נוסף לשמלות או מדפים לנעליים, אל תסתפקו בארון גנרי. עם ארון מותאם אישית מבית רוברטו, נגרות בהתאמה אישית, תוכלו להנות מארונות שיתאימו בדיוק למידות החדר, ויגיעו בעיצוב מושלם המותאם לטעם האישי...

      ארון פתיחה מעוצב במגוון גדלים

      ארון דלתות פתיחה הינו בין המבוקשים ביותר בגלל נוחות השימוש בו. הוא מתאים רבות לחדרים גדולים בהם קיימת אפשרות לפתיחת דלתות לרווחה. ייצור ארון בהזמנה מיוחדת משדרגת רבות את יכולת האחסון בו ומאפשר ניצול מירבי של החלל הקיים. ניתן להזמין במגוון עיצובים וגוונים. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן