ליצירת קשר

    ארונות קיר איכותיים

    ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה על פי הזמנה מיוחדת ובהתאם לצרכי הלקוח. ארון כזה מביא עימו יתרונות רבים לכל מזמין. החשובים בהם הם ניצול מירבי של שטח קיים ואפשרות לתכנון אחסון בגדים מעולה. קיימים יתרונות נוספים אשר משדרגים את איכות החיים בבית. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב חשיבות.

    ייצור ארונות קיר לפי מידה – בעיצובים שונים

    ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה על פי צרכי הלקוח, רצונותיו וטעמו האישי. לכן יש לו השפעה רבה על צורת העיצוב והוא יכול לבקשה על פי קו העיצוב הקיים בכל הבית ובחדר הספציפי במיוחד. ניתן להזמין ארונות עם דלתות בקווים נקיים או אחרות מעוטרות בעיטורים מגוונים. ניתן לבחור ידיות איכותיות מתוך מבחר קיים ועוד. יש חשיבות גם לבחירת גוון שיתאים וישתלב בעיצוב החדר או אחר אשר יבלוט וימשוך תשומת לב ועניין. יתרון אחר הוא היכולת לעצב את שטחי האחסון. בגלל שהארון ייבנה עד לתקרה יהיו שטחי האחסון גדולים מהמקובל. יהיו בהם מדפים, מגירות, מתקנים נשלפים לנעליים, מתקני סרווטו יורדים ועוד. הם מיועדים לפריטי ביגוד לסוגיו, כובעים, עניבות, חגורות, כפפות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז. את הארונות מייצרים מעץ טבעי מלא הנחשב לטוב מסוגו או עץ מעובד דוגמת מלמין, שבבית, סנדוויץ' ואחרים.

    הזמנה וייצור

    ההזמנה כוללת קבלת פרטים על צרכי הלקוח ומדידות במקום. את הייצור יעשו בנגרייה מאובזרת במיכון חשמלי מתקדם. הצביעה תיעשה בתנור מיוחד המצליח לצבוע את הפלטות בצורה חלקה ואחידה. הארון יהיה חזק ומסיבי ובטוח לשימוש. ההרכבה תתבצע על ידי צוות נגרים מוכשר תוך הקפדה על גימור מושלם.

    חברה הפועלת ביעילות

    חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, אחריות ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתעדכנות קבועה בחידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים יעילים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת אחרים.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארונות לקיר באיכות גבוהה

      ארונות קיר מחיר נקבע על פי סוג החומר, גודלם, כמות חומרי הגלם המושקעים ואלמנטים חשובים אחרים. ייצורם על פי הזמנה מיוחדת מחייב מחשבה רבה וזמן עבודה המהווים אף הם גורמים מייקרים. עם זאת, ההשקעה בהם מצדיקה את עצמה בגלל היתרונות הרבים שהם מביאים עימם. ניתן להזמינם במגוון עיצובים וגוונים. חברת...

      ארונות אמבטיה

      תגידו שלום ולא להתראות לבלגן בחדר האמבטיה – עם ארון מותאם אישית מבית רוברטו, נגרות בהתאמה אישית, תקבלו חדר רחצה מאורגן בצורה מושלמת, עם חללי אחסון רחבים שמתאימים לכל דבר, ממגבות ועד מוצרי טיפוח. הארונות שלנו נבנים מעץ תעשייתי חזק כדי לשמור על הארונות שלכם יציבים, ונצבעים בצבע אפוקסי, המספק תוצאה...

      ארון באיכות גבוהה ללא פשרות

      ארונות צבע בתנור המיוצרים על פי הזמנה מיוחדת נחשבים למעולים. הם יציבים, מסיביים, בטוחים לשימוש ונאים ביותר. ניתן למצוא מגוון גוונים היכולים להתאים לטעמו האישי של כל לקוח. הוא יבחר אותו בהתאם לקו העיצוב המוביל בבית או בחדר הספציפי בו מותקן הארון. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן