ליצירת קשר

    ארון שקוף בעיצוב אישי

    הגיע הזמן להתחדש בארון חדש? אל תפספסו את ההזדמנות לשלב בעיצוב החדר ארון הזזה שקוף שחור במראה אלגנטי. אם חשבתם עד היום שהארון הוא רהיט סטנדרטי – הגיע הזמן שתגלו שארון יכול לשדרג ברגע את העיצוב של החדר כולו. התאמה אישית לצרכים ולציפיות שלכם מבטיחה מענה מדויק לשמירה על ארון מסודר ומאורגן. רוצים לשמוע עוד על טרנד הארונות השקופים? חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית היא המקום בו תקבלו הסברים מפורטים, ליווי מקצועי, שירותי נגרות, הקפדה על חומרי גלם איכותיים, מחירים הוגנים ובעיקר, התאמה מדויקת של הארון למידות החדר ולטעמכם האישי.

    איך בוחרים נכון ארון הזזה שקוף שחור?

    ארונות הזזה מאפשרים ניצול טוב יותר של השטח, הם מומלצים עבור חדרים גדולים וקטנים כאחד. ארון הזזה שקוף שחור שמכסה את הקיר כולו מהרצפה ועד התקרה מספק שטח אחסון רב. אם אתם אוהבים בגדים, אוהבים להיראות טוב ואוהבים סדר – ארון הזזה גדול הוא בדיוק מה שאתם צריכים. נמאס לכם לאחר כל בוקר לעבודה רק בגלל שאתם לא מצליחים למצוא מה ללבוש? עם ארון הזזה שקוף בהתאמה אישית אתם מוצאים בקלות את הפריטים המבוקשים ושומרים על ארון מסודר.

    איך מתכננים את פנים הארון?

    התאמה אישית היא הבסיס לארון מסודר ונוח לשימוש. כל שעליכם לעשות בשביל ליהנות מהארון החדש שלכם זה להגדיר את הצרכים שלכם. לא בטוחים מה אתם צריכים? ליווי מקצועי יפתור לכם את הבעיה. ציינו אלו פריטים אתם מבקשים לאחסן בארון לטובת תכנון פנימי מתאים. כך למשל, ניתן לקבוע מראש מספר של מגירות לאחסון של גרביים ובגדים תחתונים. גם את מספר המדפים והמרווח ביניהם אתם קובעים. יש לכם הרבה בגדים מחויטים שצריך לתלות על קולב? התאמה אישית תבטיח לכם מוט תלייה ארוך ויציב.

    איזה גודל של ארון מתאים לחדר?

    בכל בחירה של רהיט חדש לחדר חשוב לקחת בחשבון מידות של החלל ומידות של הרהיטים הקיימים. גם כאשר בוחרים ארון הזזה חשוב לקבוע מרווח מספק אל מולו. ארון הזזה מנצל טוב יותר את המרחב בהשוואה אל ארונות עם דלתות. זקוקים לארון גדול עם כמות גדולה של שטחי אחסון? הצוות המקצועי של חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית יידע איך לתכנן עבורכם ארון גדול שמתאים לחדר קטן.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארון הזזה יוקרתי

      אם אתם מחפשים ארון בעיצוב מיוחד ומלא סגנון – ארונות הזזה שקופים הם ללא כל ספק הבחירה הנכונה. עבור אלו שעדיין לא מכירים את הטרנד החדש נספר שמדובר בארונות הזזה עם דלתות שקופות. התקנה של ארון הזזה שקוף אפשרית בכל חדר אך הארון אינו מתאים לכולם. עם דלתות שקופות לא...

      ארונות קיר איכותיים

      ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה על פי הזמנה מיוחדת ובהתאם לצרכי הלקוח. ארון כזה מביא עימו יתרונות רבים לכל מזמין. החשובים בהם הם ניצול מירבי של שטח קיים ואפשרות לתכנון אחסון בגדים מעולה. קיימים יתרונות נוספים אשר משדרגים את איכות החיים בבית. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      ארונות אמבטיה

      תגידו שלום ולא להתראות לבלגן בחדר האמבטיה – עם ארון מותאם אישית מבית רוברטו, נגרות בהתאמה אישית, תקבלו חדר רחצה מאורגן בצורה מושלמת, עם חללי אחסון רחבים שמתאימים לכל דבר, ממגבות ועד מוצרי טיפוח. הארונות שלנו נבנים מעץ תעשייתי חזק כדי לשמור על הארונות שלכם יציבים, ונצבעים בצבע אפוקסי, המספק תוצאה...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        ×

        שיחת ווטסאפ

        דילוג לתוכן