ליצירת קשר

    ארון באיכות גבוהה ללא פשרות

    ארונות צבע בתנור המיוצרים על פי הזמנה מיוחדת נחשבים למעולים. הם יציבים, מסיביים, בטוחים לשימוש ונאים ביותר. ניתן למצוא מגוון גוונים היכולים להתאים לטעמו האישי של כל לקוח. הוא יבחר אותו בהתאם לקו העיצוב המוביל בבית או בחדר הספציפי בו מותקן הארון. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ארונות צבע בתנור – צביעה איכותית

    ארונות צבע בתנור מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. כך לגבי הייצור החלקים והפלטות עצמם וכך, כמובן, לגבי צביעתם. הצבעים נבחרים בקפידה והינם בעלי תקן ואיכותיים. הם גם בעלי תכונות הדוחות מים ורטיבות ולכן מתאימים גם לאמבטיה. צביעה בתנור מתבצעת בתהליך ייחודי. היא קרויה צביעה אלקטרוסטטית ונעשית באמצעות אבקה או נוזלים הנדחסים יחד באמצעות מכשיר ריסוס. לאחר שהצבע נמרח או מרוסס על הפלטות הן מועברות לתנור חם כדי להמיסו ובדרך זאת מצליח הצבע לחדור לפנים השטח. תהליך ההמסה הוא זה המדביק את הצבע לפלטות בדרך ליצירת המשטח החלק והאחיד המתקבל בסופו של תהליך. שיטת הצביעה מבטיחה גם עמידות גבוהה לאורך זמן. ארונות בהזמנה אישית מגיעים בשלל עיצובים. כך, עם דלתות כנף או דלתות הזזה. הם יהיו בעלי תכונות מעולות ומביאים עימם יתרונות בניצול השטח בחדר ומרחב פנימי גדול לאחסון.

    הזמנה מיוחדת

    הזמנה מיוחדת מחייבת תשומת לב רבה. נציגי הספק ילמדו על צרכי הלקוח וייקחו מדידות במקום. הייצור ייעשה בנגריה משוכללת בעלת מיכון חשמלי איכותי לעיבוד עץ כך מכונות לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הארון יורכב במועד שנקבע עם הלקוח על ידי צוות נגרים מוכשר.

    חברה בעלת יכולות שירות מעולות

    חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים המלווים  ביחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, זמינות, אחריות ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתעדכנות קבועה בחידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד כישוריהם ויכולותיהם המוכחות כמו גם, את התשתית הקיימת שברשותם לטובת נוספים.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארונות קיר איכותיים

      ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה על פי הזמנה מיוחדת ובהתאם לצרכי הלקוח. ארון כזה מביא עימו יתרונות רבים לכל מזמין. החשובים בהם הם ניצול מירבי של שטח קיים ואפשרות לתכנון אחסון בגדים מעולה. קיימים יתרונות נוספים אשר משדרגים את איכות החיים בבית. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      ארון פתיחה מעוצב במגוון גדלים

      ארון דלתות פתיחה הינו בין המבוקשים ביותר בגלל נוחות השימוש בו. הוא מתאים רבות לחדרים גדולים בהם קיימת אפשרות לפתיחת דלתות לרווחה. ייצור ארון בהזמנה מיוחדת משדרגת רבות את יכולת האחסון בו ומאפשר ניצול מירבי של החלל הקיים. ניתן להזמין במגוון עיצובים וגוונים. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      ארונות לקיר באיכות גבוהה

      ארונות קיר מחיר נקבע על פי סוג החומר, גודלם, כמות חומרי הגלם המושקעים ואלמנטים חשובים אחרים. ייצורם על פי הזמנה מיוחדת מחייב מחשבה רבה וזמן עבודה המהווים אף הם גורמים מייקרים. עם זאת, ההשקעה בהם מצדיקה את עצמה בגלל היתרונות הרבים שהם מביאים עימם. ניתן להזמינם במגוון עיצובים וגוונים. חברת...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן