ליצירת קשר

    ארונות קיר מחיר

    ארונות קיר מחיר נקבע על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. כך על פי גודלם, החומר ממנו הם עשויים, ההשקעה בשעות ייצור ועבודה ועוד. ארונות בהתאמה אישית לבגדים, יקרים, יחסית, לארונות המיוצרים בשיטה תעשייתית. עם זאת, הם הופכים למושלמים בזכות היתרונות שהם מביאים עימם.

    ארונות קיר מחיר – נוח ומותאם להשקעה בו

    ארונות קיר מחיר נקבע על פי סוג ההזמנה ולאחר שהנגר לוקח מידות ראשוניות. בשלבים אלו הוא לומד על צרכי הלקוח, טעמו האישי, העדפותיו ורצונותיו. סוג החומר לייצור ואיכותו קובעים רבות. רהיט מעץ מלא נחשב ליקר ביותר וגם כאן יש הבדלי מחירים בין סוגי עצים. ניתן לייצר ארונות מעץ מעובד כמו סנדוויץ', שבבית, מלמין ועוד הנחשבים לאיכותיים אבל זולים יותר.

    ארונות בגדים ואמבטיה יותאמו לקו העיצוב הקיים בבית וישתלבו בו מבחינת הגימור, הצבעים, המרקמים הקיימים ועוד. ניתן לתכנן את החללים הפנימיים בהתאמה לצרכי המשתמשים. בארונות בגדים, למשל, יהיו מגירות אחסון, מוטות תלייה, ווים, מדפים, מתקני שליפה ועוד. כך יהיה ניתן לאחסן בנוחות בגדים, כובעים, חולצות, עניבות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז אחרים ועוד.

    ייצור והתקנה

    הייצור ייעשה על פי ההזמנה והמידות שנלקחו. ארונות עם דלתות הזזה ינוע על מסילות ועל גלגלי סיליקון איכותיים. יותקנו גם מברשות צד לטריקה קלה. בארונות עם דלתות נפתחות יותקנו צירים איכותיים. הגימור ייעשה על פי קו העיצוב הקיים בבית והצבעים הנבחרים ישתלבו היטב בו. בנגריה קיים מיכון חשמלי וכלי עבודה משלימים היכולים לעבד את החומרים בצורה מושלמת. הצביעה תיעשה בתנור כדי לייצור שכבת צבע אחידה ואיכותית ביותר.

    שירות מקיף

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו כוללים ייעוץ מקצועי לכל מתלבט, ייצור עם בקרת איכות גבוהה, גימור מושלם, אחריות, יחס אישי חם ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטברים המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים, משיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים וכדומה. הוא יעמיד בשמחה את התשתית שברשותו לטובת לקוחות נוספים.

    ארונות קיר לפי מידה

    ארונות קיר לפי מידה נחשבים לפרקטיים מאוד ומביאים איתם יתרונות רבים למשתמשים. ניתן לעצבם על פי הצורך והרצון ולתכננם היטב. בנוסף, אין מגבלה על סוג חומר הגלם לייצורם. כך גם מנוצל היטב השטח בכל חדר. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    ארונות קיר לפי מידה – אין מגבלה לאורך וגובה

    ארונות קיר לפי מידה יכולים להיות מתוכננים היטב. הם יתאימו למידות הנישה שאליה הם נכנסים או למיקום הנבחר עבורם. הם יעוצבו בהתאם לקו העיצוב הקיים בבית ואין זה משנה אם הוא כפרי, קלאסי, מודרני או אחר. ניתן לבחור מקשת של צבעים על מנת שישתלבו היטב במרחב הפנימי. ניתן לבחור צבעים בהירים ועדינים או אחרים עזים המושכים את העין ותשומת הלב.

    תכנון החלל הפנימי של ארונות בגדים, למשל, חשוב אף הוא כדי לאפשר אחסון מיטבי. כך לביגוד לסוגיו, לכובעים, עניבות, חגורות, תכשיטים ואקססוריז, נעליים ועוד. על פיו ייבחרו מגירות, מדפים, מתקני שליפה, מוטות תלייה ועוד. בארונות הזזה תוסענה הדלתות על מסילות וגלגלי סיליקון. לדלתות נפתחות יותאמו צירים מעולים. כן, תינתן תשומת לב לטריקה קלה ושקטה.

    תכנון, ייצור והתקנה

    ניתן לייצר ארונות קיר מעץ מלא או מעובד ובין היתר מסנדוויץ', שבבית, מלמין ועוד. דלתות מעץ מלא משדרות טבעיות ומקנות אווירה חמה ונעימה. לאחר נטילת המידות ייעשה הייצור בנגריה מאובזרת היטב. ניתן למצוא בה מיכון חשמלי לעיבוד כל סוגי העץ. כך מכונות לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הצביעה תיעשה בתנור לטובת יצירת שכבת צבע אחידה וחלקה. הארונות יהיו יציבים ובטוחים לאחר התקנתם. יש להם חשיבות ונוכחות רבה וחשוב שיהיו מרשימים ופונקציונאליים.

    שירות איכותי

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו כוללים יחס אישי, ייעוץ סבלני לכל מתלבט, ייצור באיכות גבוהה, גימור מושלם, אחריות, התקנה מיטבית ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר מצטברים המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים, כמו גם, משיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים. הוא ישרת בשמחה לקוחות נוספים היודעים להעריך איכות.

    ארון קיר עם טלוויזיה

    ארון קיר עם טלוויזיה מספק יתרון רב לכל מי שאוהב להתקין מסך בחדר השינה שלו. הארון הינו אסתטי מאוד ומייתר התקנת טלוויזיה במקום אחר בחדר. ניתן לקבל ארונות מעץ מעובד, ובין היתר, מלמין, סנדוויץ' שבבית ועוד. ההתקנה נעשית היטב והארון יהיה יציב ובטוח לשימוש. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    ארון קיר עם טלוויזיה – עם חיבורי חשמל ותקשורת מתאימים

    ארון קיר עם טלוויזיה בהתאמה אישית יש לייצר עם תכנון מוקפד. התכנון כולל מדידות בחדר המיועד לניצול השטח לרוחב, לאורך ולגובה. קיימת אפשרות לייצר את היחידות עד לרום התקרה וכך להכין מקום אחסון גדול ומרווח יותר. יותקן מדף מסיבי לתמיכה במסך הטלוויזיה עם חיבורים מתאימים מאחור לחשמל ותקשורת.

    בנוסף, מגירות, מדפים נוספים, מתקנים נשלפים, מוטות תלייה, ווים ואביזרי פרזול נוספים. כך ניתן לאחסן בצורה מרווחת ביגוד לסוגיו, כובעים, עניבות, תכשיטים ואקססוריז, נעליים ועוד. לרוב, יישאר מקום גם לכלי מיטה שימושיים. דלתות ההזזה ינועו על מסילות וגלגלי סיליקון איכותיים לתנועה שקטה. בנוסף תהיינה מברשות צד לטריקה קלה. העיצוב יותאם לסגנון העיצוב המוביל בחדר. ייבחרו צבעים מתאימים היכולים להשתלב בצבעי הקירות הרצפות ועוד. לחילופין ניתן יהיה לבחור בצבעים דומיננטיים ליצירת ניגוד מדהים המעורר עניין.

    הזמנה מפורטת וייצור ברמה גבוהה

    ההזמנה כוללת את כל הבקשות בהתאם לצרכים הקיימים והטעם האישי. הייצור ייעשה במכונות חשמליות מתקדמות לעיבוד עץ לסוגיו. כך לחיתוך וניסור, להקצעה, ליטוש ועוד. הצביעה תיעשה בשיטות מיוחד תוך כדי שימוש בתנור. שכבות הצבע הנוצרות יהיו חלקות אחידות ונאות למראה. ההתקנה תיעשה על ידי צוות עובדים מיומן.

    שירות מנגרייה ידועה

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו כוללים ייעוץ לכל לקוח מתלבט, ייצור מוקפד וגימור מושלם, אחריות, יחס אישי ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. הוא משתף פעולה עם אדריכלים ומעצבים התורמים רבות לתוצאה ומשרת לקוחות רבים לאורך זמן. הוא ישרת בשמחה אחרים.

    ייצור ארונות קיר לפי מידה

    ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה על פי הצרכים המדויקים של המשתמשים. התכנון המיטבי חוסך מקום בחדר, ובנוסף, גורם לניצול מירבי של החללים הפנימיים בארון. ניתן למצוא שפע של יתרונות נוספים כמו עיצוב מותאם, בחירת צבעים משתלבים ועוד. כך שההשקעה בארון ספציפי משתלמת מאוד. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    ייצור ארונות קיר לפי מידה – עם תכנון נכון וביצוע מושלם

    ייצור ארונות קיר לפי מידה נעשה בתכנון מוקדם ובביצוע מושלם. קיימים יתרונות רבים להתאמת ארונות אישית. הארון יועמד בדיוק בנישה הקיימת בחדר או בצמוד לאחד הקירות המיועדים. ניתן לנצל גם את הגובה הקיים ליצירת שטחי אחסון נוספים וכן הלאה. ניתן להחליט על דלתות הזזה בחדרים בהם השטח הקיים צר מדי.

    בנוסף, לייצר את הדלתות החיצוניות כך שיתאימו לקו העיצוב הכללי בבית תוך כדי בחירת צבעים משלימים ומשתלבים. ניתן, לחילופין, להחליט על צבעים עזים כדי לייצור רהיט בולט ומושך תשומת לב. התכנון הפנימי חשוב  מאוד. הפרזול ייבחר לטובת אחסון פריטי ביגוד שונים, אקססוריז ותכשיטים, כובעים, חגורות, עניבות, נעליים ועוד. כך יותאמו מגירות, מדפים, מתקנים נשלפים, מוטות תלייה, ווים וכדומה.

    ייצור והתקנה

    הייצור ייעשה בנגריה שבה קיימת תשתית מעולה. היא כוללת מכונות חשמליות לעיבוד עץ, ובין היתר, לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. חלקי הארון ייצבעו בשיטות מיוחדות בתוך תנור ליצירת שכבות צבע אחידות וחלקות. ניתן לבחור את המסגרות מעץ מלא ואת החלקים האחרים מעץ מעובד כמו סנדוויץ', שבבית, מלנין וכדומה. ההתקנה תיעשה על ידי צוות מיומן והארון יהיה יציב, מסיבי ובטוח לשימוש. כל אלו ועוד הם יתרונות חשובים שכדאי לנצלם.

    שירות ברמה גבוהה

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. שירותיו כוללים מקצועיות רבה, יחס אישי, ייעוץ, ייצור עם גימור מושלם, אחריות ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים, כמו גם, משיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים. הוא ישמח לשרת לקוחות נוספים.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ארון הזזה זכוכית

      ארון הזזה זכוכית לבגדים בהתאמה אישית הינו בעל יתרונות רבים. הזכוכית הינה חומר מעולה המסוגל להשתלב בכל סגנון עיצוב הקיים בחדר. ניתן לבחור דלתות הצבועות בצבעים מובילים. ארון הזזה זכוכית – פרקטי ונאה הדלתות נעות על מסילה ומועדפות על דלתות פתיחה בחדרים בעלי ממדים קטנים. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן...

      ארונות מקלחת מעוצבים

      ארונות מקלחת מעוצבים משדרגים כל חדר אמבטיה. הם פונקציונאליים ומתאימים לצרכי המשתמשים. הם עשויים מחומרים דוחי מים ורטיבות ו/או צבועים בצבעים מתאימים. ניתן למצוא אותם במגוון צבעים ועיצובים. ארונות מקלחת מעוצבים – נאים ושימושיים ארונות מקלחת מעוצבים מותאמים בגודלם לשטח הקיים באמבטיה. הם נבחרים גם על פי קו העיצוב המוביל בבית עצמו...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן