ליצירת קשר

    ארונות פתיחה לחדר שינה

    ארונות פתיחה לחדר שינה בהתאמה אישית מספקים יתרונות רבים למשתמשים בהם. ניתן לתכנן אותם היטב ופונקציונאלית. המראה החיצוני שלהם יותאם לסגנון העיצוב המוביל בחדר.

    ארונות פתיחה לחדר שינה – איכותיים ופונקציונאליים

    ארונות פתיחה לחדר שינה מתוכננים היטב כדי לתת מענה לאחסון מיטבי. ראשית, ניתן לייצר אותם במידות מקסימליות כולל עד התקרה. כך מרחיבים רבות את שטח האחסון. ניתן ליצור מקום לבגדי חורף וקיץ, לאחסן את כל סוגי הביגוד, כובעים, עניבות, חגורות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז, ובמקרים רבים, גם כלי מיטה. לצורך כך יותקנו מגירות, מדפים, מוטות תלייה, ווים, מתקנים נשלפים ואמצעי פרזול נוספים. לטובת פתיחה קלה וטריקה רכה יותקנו צירים איכותיים. כן, ייבחרו ידיות מותאמות ונאות.

    עיצוב הדלתות והמגירות החיצוניות ייבחר על מנת שישתלבו היטב בסגנון חדר השינה. גם לצבעים הנבחרים יש משמעות. ניתן לבחור בבהירים התואמים את צבעי הקירות והריצוף או בעזים יותר המהווים ניגוד ויוצרים עניין. בכל אופן, המבחר הרב מאפשר לכל אחד יכולת לתמרן בהתאם לצרכיו וטעמו האישי. ניתן לייצר אותם מעץ טבעי או עץ מעובד כמו מלמין, סנדוויץ', שבבית וכדומה.

    מדידות, תכנון, ייצור והתקנה

    התהליך כולל מדידות, תכנון, ייצור והתקנה. הייצור נעשה בנגריה בעלת תשתית מותאמת הכוללת מכונות לעיבוד עץ חשמליות מתקדמות. בין היתר לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הצביעה נעשית בתנורים מיוחדים והתוצאה היא שכבת צבע חלקה ונאה למראה. ההתקנה תיעשה במועד מוסכם ולאחריה יעמוד ארון נאה, יציב ובטוח לשימוש. אין ספק שההשקעה בו משתלמת ובעליו יוכלו לנצלו היטב לתועלתם.

    שירות מוקפד

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. הוא מספק יחס אישי לכל לקוח. שירותיו המקצועיים כוללים ייעוץ, ייצור איכותי וגימור מושלם, אחריות ועוד. הוא משתף פעולה עם אדריכלים ומעצבים מוכשרים ובעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. הוא ישרת בשמחה אחרים נוספים.

    ארון דלתות פתיחה

    ארון דלתות פתיחה לבגדים המיוצר בהתאמה אישית עונה על דרישות רבות של המשתמשים. הוא פונקציונלי, נאה ומותאם לסגנון העיצוב הקיים בחדר. ניתן להכין אותו מסוגי עץ שונים. לאחר ההתקנה הוא יהיה יציב, בטיחותי ונוח לשימוש. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    ארון דלתות פתיחה – עם תכנון מוקפד

    ארון דלתות פתיחה בהתאמה אישית מתוכנן היטב. במידה וקיימת נישה בחדר הוא יותאם אליה. אחרת, הוא יותקן בצמוד לקיר נבחר. כך ניתן לחסוך מקום רב בחדר בעל ממדים צנועים. ניתן לייצר אותו עד לגובה מקסימלי של התקרה ובכך לייצור שטחי אחסון מרווחים. הוא יותאם לאחסון כל סוגי הביגוד, כובעים, עניבות, חגורות, תכשיטים ואקססוריז, נעליים ועוד. במקרים רבים גם כלי מיטה. לצורך כך יותקנו בו מגירות, מדפים, מתקנים נשלפים, מוטות תלייה, ווים ואלמנטים נוספים של פרזול.

    הדלתות תעוצבנה בהתאמה לסגנון העיצוב הקיים בחדר. ניתן לבחור צבעים בהירים תואמים או, דווקא, עזים ובלטים ליצירת ניגוד מיוחד המושך תשומת לב ועניין. ייבחרו ידיות נאות אשר ישלימו מראה נהדר של ארון מושקע. ניתן לבקש ולקבל ייצור מעץ מלא או עץ מעובד כמו סנדוויץ', מלמין, שבבית ואחרים. צריך לציין כי לעץ מלא יש יתרונות רבים על האחרים.

    ייצור מוקפד

    התהליך הינו מורכב. ראשיתו בנטילת מדידות, המשכו בתכנון וייצור וסופו בהתקנה. הייצור מתבצע בנגריה מאובזרת היטב הכוללת מכונות חשמליות לעיבוד עץ מסוגים שונים. כך, לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הצביעה נעשית בשיטות וצבעים מיוחדים בתנור. כך נוצרות שכבות צבע אחידות וחלקות. ההתקנה תיעשה על ידי צוות עובדים מיומן ביום שנקבע מראש. ארון פרקטי ונאה שווה את ההשקעה בו.

    שירות מקיף

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. הוא מספק שירותיו המקצועיים הכוללים ייעוץ, ייצור איכותי וגימור מושלם, אחריות ועוד, והכל מלווה ביחס אישי. הוא עובד בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים מוכשרים – מה שמשדרג את העשייה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים.

    ארונות פתיחה מעוצבים

    ארונות פתיחה מעוצבים לבגדים בהתאמה אישית מספקים יתרונות רבים למזמינים אותם. המראה שלהם יותאם לסגנון העיצוב הקיים בחדר. בנוסף, הם פרקטיים, ומתוכננים היטב בהתאם לצרכים הספציפיים הנדרשים. קיימים יתרונות נוספים ההופכים אותם לארונות מושלמים. הייצור וההתקנה שלהם מוקפדים מאוד. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    ארונות פתיחה מעוצבים – בצבעים מגוונים

    ארונות פתיחה מעוצבים יכולים להיות מיוצרים בצבעים שונים. יש לכך חשיבות רבה בגלל שהם בעלי נוכחות ואמורים להשתלב היטב בחדר המעוצב. ניתן לבחור בצבעים בהירים המתאימים לצבעי הקירות והחיפוי ברצפה. לחילופין, ניתן לבחור בצבעים עזים המבליטים את הדלתות והמגירות. כך ייווצר ניגוד מעניין ומושך תשומת לב. מכל מקום, האפשרויות הרבות מספקות מרחב תמרון לבחירת הארון המתאים ביותר מבחינת הטעם האישי. את הארון ניתן לייצר גם לגובה מקסימלי ובכך לספק מרחב פנימי רב לאחסון. מתקינים בו מגירות, מדפים, מוטות תלייה, מתקנים נשלפים ועוד.

    כל אלו ואביזרי פרזול אחרים מיועדים לבגדים מסוגים שונים, לכובעים, לעניבות, לחגורות, לנעליים, לתכשיטים ואקססוריז ועוד. חומרי הגלם לייצור הינם סוגי עץ. המעולה והטוב ביותר הינו עץ מלא המכניס אווירת חום וטבעיות. עם זאת, משתמשים רבות גם בעץ מעובד כמו מלמין, סנדוויץ', שבבית ואחרים.

    תהליך מורכב

    הייצור מתחיל לאחר שנוטלים מדידות בחדר ומתכננים את החללים הפנימיים. בנגריה יש מכונות חשמליות מתקדמות לעיבוד עץ. בין היתר לחיתוך וניסור, להקצעה, לליטוש ועוד. הצביעה איכותית ונעשית על ידי צבעים מיוחדים תוך כדי שימוש בתנור. התוצאה היא שכבות צבע אחידות, חלקות ונהדרות. כל אלו תורמות לבלאי נמוך. לאחר התקנתו, הארון יהיה יציב ובטוח לשימוש. ארון מעוצב יוסיף רבות לכל אחד.

    שירות מנגריה בעלת מוניטין

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות לבית. הוא מספק שירותיו עם יחס אישי. הם מקיפים וכוללים גם ייעוץ לכל לקוח מתלבט, ייצור איכותי וגימור מושלם, אחריות ועוד. הוא עובד בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים מוכשרים, בעל ידע וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. הוא ישמח לשרת נוספים.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ארונות קיר מחיר

      ארונות קיר מחיר נקבע על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. כך על פי גודלם, החומר ממנו הם עשויים, ההשקעה בשעות ייצור ועבודה ועוד. ארונות בהתאמה אישית לבגדים, יקרים, יחסית, לארונות המיוצרים בשיטה תעשייתית. עם זאת, הם הופכים למושלמים בזכות היתרונות שהם מביאים עימם. ארונות קיר מחיר – נוח ומותאם להשקעה בו ארונות...

      ארונות הזזה

      ארונות הזזה מחירים נקבעים על פי אלמנטים ופרמטרים שונים. בין היתר: גודל הארון ומידותיו, סוג החומר, הגימור וכדומה.

      ארונות מקלחת מעוצבים

      ארונות מקלחת מעוצבים משדרגים כל חדר אמבטיה. הם פונקציונאליים ומתאימים לצרכי המשתמשים. הם עשויים מחומרים דוחי מים ורטיבות ו/או צבועים בצבעים מתאימים. ניתן למצוא אותם במגוון צבעים ועיצובים. ארונות מקלחת מעוצבים – נאים ושימושיים ארונות מקלחת מעוצבים מותאמים בגודלם לשטח הקיים באמבטיה. הם נבחרים גם על פי קו העיצוב המוביל בבית עצמו...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן