ליצירת קשר

    ארונות מקלחת מעוצבים

    ארונות מקלחת מעוצבים משדרגים כל חדר אמבטיה. הם פונקציונאליים ומתאימים לצרכי המשתמשים. הם עשויים מחומרים דוחי מים ורטיבות ו/או צבועים בצבעים מתאימים. ניתן למצוא אותם במגוון צבעים ועיצובים.

    ארונות מקלחת מעוצבים – נאים ושימושיים

    ארונות מקלחת מעוצבים מותאמים בגודלם לשטח הקיים באמבטיה. הם נבחרים גם על פי קו העיצוב המוביל בבית עצמו על החדרים והחללים הספציפיים שלו. תכנון חדר אמבטיה כולל בחירת מרצפות וחיפויי קירות, כלים סניטריים, חלונות ודלתות, מקלחונים, ברזים, וכמובן, ארונות. צבעי הארונות חייבים להשתלב בצבעי הפריטים האחרים. לעיתים הם ישלימו אותם, ולעיתים, יבלטו כדי למשוך עניין ולהוסיף מראה רענן.

    התכנון הפנימי חייב להיות פונקציונאלי ולכלול מגירות אחסון, חלל גדול עם או בלי מדפים, משטח מחרס, מעץ וכדומה. בנוסף, מראה תלויה או מרחפת מעל. כיור בגודל מתאים ישלים את היחידה. ניתן לבחור כיור שקוע או מונח בצורות גיאומטריות שונות. לצד ארונות אלו שנועדו לשימושי רחצה ניתן להוסיף ארונות אחסון תואמים שיוצבו בפינות שונות של החדר.

    תכנון, ייצור והתקנה

    ניתן לתכנן ארונות עם שילובים נהדרים של עץ לסוגיו, משטח עליון מחומרים אחרים, תכנון פנימי להצבת פריטי ואביזרי אמבטיה ועוד. לאחר שלב ההזמנה יבוצעו מדידות במקום. הן נועדו,  בעיקר, להתאים את מידות הארון הנבחר למידות החלל הקיים. המטרה היא שיהיה די שטח לצרכי המשתמש בארון אבל שיישאר די מקום לתנועה בתוך החדר. הייצור נעשה בנגריה בעלת תשתית מקצועית הכוללת מכונות מתקדמות ומכשירים אחרים לעיבוד עץ. כך, לחיתוך, הקצעה, ליטוש, צביעה ועוד. הארון הינו פריט בעל נוכחות וחשוב שיהיה נאה ביותר.

    נגרייה בעלת תשתית איכותית

    "מאור לוי" עבודות נגרות הינו בעל נגריה ידועה המתמחה בתחום ומומלץ לרכוש ממנו ארונות הזזה וארונות אחרים לבית. שירותיו כוללים יחס אישי, ייעוץ, ייצור מקצועי באיכות גבוהה, גימור מושלם, אחריות, ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים ומשיתופי פעולה פורים עם אדריכלים ומעצבים. הוא יעמיד ברצון את התשתית הקיימת ברשותו לטובת לקוחות נוספים.

    ליצירת קשר

      שירותים נוספים

      ארון הזזה זכוכית

      ארון הזזה זכוכית לבגדים בהתאמה אישית הינו בעל יתרונות רבים. הזכוכית הינה חומר מעולה המסוגל להשתלב בכל סגנון עיצוב הקיים בחדר. ניתן לבחור דלתות הצבועות בצבעים מובילים. ארון הזזה זכוכית – פרקטי ונאה הדלתות נעות על מסילה ומועדפות על דלתות פתיחה בחדרים בעלי ממדים קטנים. "מאור לוי" עבודות נגרות עוסק בתחום וניתן...

      ארונות צבע בתנור

      ארונות צבע בתנור נחשבים לאיכותיים בכל מה שקשור לחומרים ולצביעה החיצונית. כך, לגבי דלתות, מגירות וחלקים אחרים שלהם נדרשת צביעה איכותית. הצבע עמיד ללחות ורטיבות, ולכן, גם מתאים לארונות אמבטיה. ארונות בהתאמה אישית יספקו שפע של יתרונות לרוכש אותם. ארונות צבע בתנור – צביעה איכותית ארונות צבע בתנור יישמרו היטב. לצביעה...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן