ליצירת קשר

    ארונות מעוצבים וייחודיים לסלון שלכם

    עיצוב פנים חכם הוא כזה שמתמקד בפריטים שמסוגלים למלא כמה פונקציות. ארון קיר טלוויזיה הוא ארון הזזה שמותקן על אחת הדלתות שלו מסך שטוח. עם ארון קיר שמשלב גם טלוויזיה אתם גם חוסכים במקום וגם נהנים ממראה מעוצב ומודרני. חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית גאה להציע ארונות קיר בשילוב טלוויזיה בכמה דגמים. שימו לב, כל עוד הטלוויזיה אינה בשימוש לא מרגישים בקיומה. אם אתם מתכננים ארון חדש חייגו עכשיו אל חברת רוברטו להתאמה אישית, תכנון מדויק, אחסון חכם ועיצובים מרהיבים.

    איפה אפשר להתקין ארון קיר טלוויזיה?

    כולם משקיעים בעיצוב של חדר השינה ורק אתם מתעוררים בבוקר בחדר שינה מבולגן עם ריהוט ישן? הגיע הזמן לשינוי. כל מה שצריך בשביל חדר שינה מעוצב זה כמה שינויים פשוטים. תוספת של ארון קיר טלוויזיה מעוצב מרעננת ברגע את העיצוב כולו. עם ארון הזזה בהתאמה אישית יהיה לכם מספיק שטח אחסון לשמירה על חדר מסודר. ארון קיר עם טלוויזיה אפשר להתקין על כל קיר שיש בו מקום לארון. יש צורך בחיבור לשקע חשמל, טלוויזיה חכמה אינה מחייבת חיבור לממיר. התייעצו עם איש מקצוע למיקום נכון של הרהיטים בחדר השינה שלכם.

    האם כדאי להתקין טלוויזיה בחדר השינה?

    אוהבים לסיים את היום באווירה רגועה אל מול סרט אהוב או תכנית טלוויזיה? תוספת של טלוויזיה לחדר השינה תאפשר לכם לשקוע בשינה במהרה. על מנת שלא לפגוע באיכות השינה נבחר טלוויזיה חכמה עם אופציה של כיבוי עצמי וכמובן שנצפה רק בתוכניות מרגיעות. הטלוויזיה מכניסה אל חדר השינה גם אפשרות להאזנה למוזיקה שאתם אוהבים. בימי חורף קרים תיהנו להתכרבל יחד במיטה הרכה אל מול הטלוויזיה.

    תוספת טלוויזיה לחדר שינה קטן

    אין לכם מקום בחדר למסך? ארון קיר טלוויזיה פותר לכם את הבעיה. מסך שטוח דק מותקן על הדלת של ארון ההזזה לניצול מרבי של השטח, אין כל צורך בזרוע לתליית טלוויזיה, בשידת טלוויזיה או הקיר פנוי. חדר שינה מעוצב עם ארון בהתאמה אישית שכולל גם טלוויזיה צפוי לשפר את איכות החיים שלכם, אל תתפשרו על פחות מחדר שינה מסודר ומעוצב שממלא אתכם באנרגיה טובה, חייגו אל רוברטו נגרות לארון שהוא הרבה יותר מעוד פתרון אחסון.

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארון פתיחה מעוצב במגוון גדלים

      ארון דלתות פתיחה הינו בין המבוקשים ביותר בגלל נוחות השימוש בו. הוא מתאים רבות לחדרים גדולים בהם קיימת אפשרות לפתיחת דלתות לרווחה. ייצור ארון בהזמנה מיוחדת משדרגת רבות את יכולת האחסון בו ומאפשר ניצול מירבי של החלל הקיים. ניתן להזמין במגוון עיצובים וגוונים. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      עיצוב ארון

      ארון בהתאמה אישית אמור להיות פונקציונלי ונאה. הוא מיוצר ומותקן על ידי נגרים מומחים לנושא. ניתן למצוא סוגי ארונות מתאימים לחדר שינה, אמבטיה, עבודה וחללים אחרים בבית. כולם מיוצרים מחומרים איכותיים ביותר. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב. ארון בהתאמה אישית – ניצול...

      ארון הזזה שחור

      ארון הזזה שחור איכותי ארון הזזה שחור הינו בעל מראה מרשים בגלל צבעו והעיצוב החיצוני. התכנון הייחודי בהזמנה אישית הופך אותו גם לפרקטי מאוד ובעל שטחי אחסון רב. ניתן להצמידו לשני קירות משיקים או להרכיבו בתוך נישה קיימת לטובת ניצול שטח מירבי. הוא עשוי, לרוב, מעץ מעובד. חברת רוברטו – נגרות...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        ×

        שיחת ווטסאפ

        דילוג לתוכן