ליצירת קשר

    ארון הזזה שחור

    ארון הזזה שחור איכותי

    ארון הזזה שחור הינו בעל מראה מרשים בגלל צבעו והעיצוב החיצוני. התכנון הייחודי בהזמנה אישית הופך אותו גם לפרקטי מאוד ובעל שטחי אחסון רב. ניתן להצמידו לשני קירות משיקים או להרכיבו בתוך נישה קיימת לטובת ניצול שטח מירבי. הוא עשוי, לרוב, מעץ מעובד. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    ארון הזזה שחור – מתאים לחדרים קטנים

    ארון הזזה שחור יכול להתאים מאוד לחדרים צרי מידות בהם יש קושי לעשות שימוש בדלתות כנף נפתחות. הדלתות שבו נעות בקלות וחרישית על גלגלי סיליקון איכותיים. קיימת גם מברשת לטריקה קלה. הצבע השחור מועדף על ידי רבים כי הוא יכול להתאים למגוון צבעים אחרים וביניהם בהירים ועזים יותר. צריך להבין, כי בחירת ארון נעשית בהתאמה לקו עיצוב מוביל בחדר. כך לחדרי שינה של הורים, חדרי ילדים ומשפחה ואחרים. הדלתות יכולות להגיע בקווים נקיים המאפיינים עיצוב קלאסי או מעוטרים המתאימים יותר לסגנון כפרי כבד, וכן הלאה. העץ הוא חומר המשתלב היטב עם כל החומרים הקיימים בכל  בית. שטחי האחסון מרווחים הודות לתכנון הארון עד לגובה התקרה. יהיו בהם מדפים, מגירות, מתקנים נשלפים לנעליים, מוטות תלייה סטנדרטיים,  מתקני סרווטו יורדים ועוד. ניתן להניח בהם את כל סוגי הביגוד, וכן, כפפות, עניבות, כובעים, אקססוריז, תכשיטים, כלי מיטה שימושיים ועוד.

    תהליך בעל שלבים רבים

    ראשית ייערכו שיחות עם הלקוחות לקבלת מושג על צרכיהם, בהמשך יתבצעו מדידות לטובת תכנון, ייצור בנגרייה מאובזרת במיכון חשמלי מודרני וצביעת הפלטות בתנור מיוחד לקבלת שכבת צבע אחידה וחלקה. ההרכבה תתבצע על ידי צוות נגרים מוכשר היודע להקפיד על גימור מושלם.

    חברה בעלת מסורת

    חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים עם יחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, אחריות, עמידה בלו"ז ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתעדכנות בחידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

    ארון הזזה שחור

    ליצירת קשר

      מאמרים נוספים

      ארון הזזה במבחר דגמים

      ארון הזזה שקוף מתאים מאוד לחדרים צרי מידות. הקמתו על פי הזמנה מיוחדת מאפשרת גם תכנון שטחי אחסון פנימיים אופטימליים. יתרון אחר הוא בבחירת העיצוב החיצוני והתאמתו לקו העצוב המוביל בחדר. הוא מיוצר, לרוב, מסוגים שונים של עץ מעובד, אבל גם מעץ טבעי. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית –...

      ארונות לחדר שינה

      החלטתם לקנות ארונות חדשים כדי להפוך את חדר השינה שלכם למקום המפלט המושלם? בין אם אתם זקוקים למקום תלייה נוסף לשמלות או מדפים לנעליים, אל תסתפקו בארון גנרי. עם ארון מותאם אישית מבית רוברטו, נגרות בהתאמה אישית, תוכלו להנות מארונות שיתאימו בדיוק למידות החדר, ויגיעו בעיצוב מושלם המותאם לטעם האישי...

      ארונות מעוצבים וייחודיים לסלון שלכם

      עיצוב פנים חכם הוא כזה שמתמקד בפריטים שמסוגלים למלא כמה פונקציות. ארון קיר טלוויזיה הוא ארון הזזה שמותקן על אחת הדלתות שלו מסך שטוח. עם ארון קיר שמשלב גם טלוויזיה אתם גם חוסכים במקום וגם נהנים ממראה מעוצב ומודרני. חברת רוברטו נגרות בהתאמה אישית גאה להציע ארונות קיר בשילוב טלוויזיה...

      ליצירת קשר

      ארונות בהתאמה אישית מתחילים עם רוברטו - נגרות בהתאמה אישית לחלוטין לפי צרכייך. מעוניינים? הגיע הזמן לשלוח הודעה ולתת לעצמכם להנות מטיפול מקצועי ואיכותי. מחכים לשמוע ממכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים
        ×

        שיחת ווטסאפ

        דילוג לתוכן